onsdag den 13. oktober 2010

okay..


okay jeg er en dårlig blogger - allerede! jeg har altså også meget at se til..
jeg har netop været i berlin med min klasse. jeg går i 3.g på et ganske almindeligt gymnasium med tilhørende kostskole, hvor jeg boede indtil midten af 2.g, hvorefter jeg flyttede hjem. nu er jeg tættere på københavn. det var en rigtig god tur, jeg kender efterhånden berlin rigtig godt og vi havde masser af tid til at gå i byen og høre koncerter. vi så bl.a. cat empire og tinpan orange (prøv at myspace dem, det er et upcoming australsk band og overraskede meget!).
i fredags var jeg til en klassisk klaverkoncert (med min klasse - igen!) hvor vi efterfølgende blev ret fulde på tjili pop på rantzausgade.. ret sjov kombination, men det var en rigtig god aften!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar