onsdag den 16. marts 2011

yoga

I går startede jeg på et nyt yoga-hold som varer 90 minutter. Det var så fedt! Det var hårdt og udfordrende, men man følte sig ikke begloet eller åndssvag fordi man (læs: jeg) ikke var heeelt så smidig som nogle af de andre. Jeg har besluttet mig for at gå i hvert fald én gang om ugen, hvis jeg har tid og overskud - det skal ikke stresse mig, men jeg havde en rigtig god følelse bagefter, også selvom jeg er øm i dag ;).

Jeg har brugt absolut alle mine penge i den her måned, så nye køb bliver der nok ikke så mange af, men jeg har da gjort mig nogle siden jeg har blogget sidst (undskyld for dårlig bloggin!). Mit kamera er gone lige i øjeblikket, men jeg vil prøve at finde det. Jeg har bl.a. gjort mig et nyt Wang-køb!

Xoxo

Ingen kommentarer:

Send en kommentar